Thursday, December 25, 2008

Hilma & Leny Wedding (Part 1)

Akhirnya de gak sepupu aku yg da berkahwin.Abg hilma de lah anak makngah aku sebelah mak, cucu 1st and yg tertua skli hehe majlis nikah diadakan di brunei pada 8 dis 08 klu x silap aku la sbbnye aku n my family x dapat g cne..x cukup bajet maaa hehe yg g atuk,andong n beberape org makcik2 aku..klu nak g kene prepare 8 psg baju colour biru,oren,merah,purple dan segale jenis colour la..adat org brunei mmg gini kot..klu kite kat msia mjls kawen ni setakat 2,3 ari je tp kat brunei dorg smbut 7,8 ari..antara2 aktiviti sepanjang majlis ni ialah bebedak laki n pompuan,berambil-ambilan dan bersanding..so every event tuh kene pki baju mengikut tema yg tlh di tetapkan huhu cek x larat nk cr bj 8 psg ni, wit lak kene save tuk ms dpn hehe tapi takpe pd bln 3 2009 abg hilma ttp akan mengadakan mjlis persandingan kat kl (crown hotel)..tym ni tema pun da d tetapkan. tuk family belah mak harusla pki baju colour merah..baju aku??lum d temui lagi..aku pun nga pk bj jenis pe aku nak pki ek kebaye ke kebarung ke skirt ke hehe pe pndapat korg??klu korg de pape idea gtau wani cepat2 ek..nnt mau beli kain,mau tempah lg..penin2 =p ok la kte smbg cte yg atas td..abg hilma aku ni sgt la ensem klu x caye tgk gmba kat bwh sm x cam aku?hehe die merupakan anak sulung drp 3 org adk bdik..isteri die lak bename leny.anak ke2 drp 5 org adk bdk..dorg ni dua2 org brunei n same2 study kat england..mengikut kate kwn dorg,dorg ni da kenal hmpr 10,11 taun lak gak fuyooo lame tuh..korg jeles x?x jeles??xpela, bia aku jeles sorg2 huahuaaa neway congratulations to abg hilma and kak leny..da kawen jgn lupe wani bah hehe =)

No comments: