Sunday, February 22, 2009

SPA

Sape pernah dapat exam SPA (Suruhanjaya Perkhidmatan Awam)?? semalam (21.2.2009)1st time aku g exam tue walaupun da 2,3 kali isi borang SPA..exam ni untuk jawatan Pegawai Tadbir and Diplomatik Gred M41..sebenarnye, aku rase berat hati gak nak pergi lagi2 bile cousin aku cite psl exam ni..bile kite dah lulus exam, kite kene wat asessment lak..time asessment ni lagik mencabar de public speaking, debat..seperti yang di ketahui umum aku ni bukannye suka sgt benda2 cmni senang cite aku ni bukan jenis yg suke bercakap hehe tapi diatas dorongan dan galakkan dari orang2 tersayang aku pun pergi gak..cube je mane lah tau de rezeki kan..tempat exam aku di sek men keb seksyen 16..exam start kul 9 pagi hingga 4 ptg..lame kan??hehe de 5 paper antaranye pengetahuan am,esei BM, esei BI, Daya menyelesaikan masalah (IQ + Math) dan Kefahaman BM dan BI..aku rase dalam banyak2 paper esei BM je yg aku dapat jwb dengan baiknya huahuahuaa..pape pun kite tggu result je nanti..

p/s : sedang menanti borang kpli..(wani nak jadik cikgu ke??)

6 comments:

miesmoshe said...

mushy pun amik gak tp dah 2nd time. isi borg sekali je tapi panggil exam bnyk kali..asyik fail je..wakakakakkaka
saje je amik exam tu tp xde menaruh harapan sgt.huhuhuhuhu cuba jaya je..

SMKRP.klang said...

nak amek cekgu kah kamu??? hihi~

RAIFANA ABDULLAH said...

org dh g assessment ptd nih...agak mencabar...inteview pn dh g gak...sgt mencabar...ngah tggu keputusannye...hrp2 dpt...amin~

p/s:KPLI???nk gak!bagaimanakah caranya?

wanyie said...

moshe: same la kite, wani pun x berharap sgt..syg la ngn kerjaya skrg hehe..

wanyie said...

huda: maybe kot hehe..plannin for my future..=p

wanyie said...

rai : wahh tahniah rai..diam2 upenye die da lepas interview ek..kagumnye wani..gud luck, klu dapat gtau wani tau..

KPLI tue kene apply on9..rsnye da tutup da..br je