Saturday, September 19, 2009

Selamat Hari Raya

Saye shazwani a.k.a wanyie ingin megucapkan selamat hari raya kepada family, kawan2, blogger and sume muslimin dan muslimat di dunia ini hehe..


MySpace

saye juge ingin meminta maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut..ne tau de terngumpat ke tersalah kate ke segale ter2 la..kalau de salah arap diampun ye..
MySpace

(nurul iliani @ lili) : selamat pengantin baru yang bakal berkahwin pada hari raye ke 5 nnt..semoge sumenye akan berjalan lancar..insyaAllah wanyie akan datang..

Jihan & ila : terima kasih banyak2 tuk kad raye tuh..sori tak dapat nak balas, kalau datang klang jangan lupe singgah rumah wani tau..

Mr X : ehmm sedang pk2 nak datang raye uma awak ke tak heheheee..selamat ari raye..jangan sedih2 zaman bujang da takde..nnt wani di kebas orang, nak ke??hahahaa =p

4 comments:

أسمأ أحمد بهاري said...

wanie. salam e'd fitri. mintak maaf salah silap ye? wanie kawen bile? tak tau pun.. hu

wanyie said...

eh, wani lum kawen lagi la..
anda pasti d jemput nnt..
tungguuuu..

niesz said...

huhu..kamu ni mmg la..
thanx coz bg wit raye..
taun dpn tambah lg ek..ehe..

chekjah said...

hehehe..
blum kawin..tp waniey dah nk kawin tu..
dlm masa terdekat ni...
x gitau waniey..??
bila tu??