Sunday, May 24, 2009

1st TAG

ni 1st tag aku dpt dr adikku


-1-
Copy gambar amal islam di atas...Kemudian pilih 10 orang dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama..Itu sahaja, senang dan mudah kan..
**so,aku pilih all follower aku tuk amik tag ni wlpn x cukup 10 hehe..sile2**

-2-
Anda perlu printscreen wallpaper yang anda sedang guna sekarang.


Bagitahu kenapa anda suka wallpaper tersebut
hehe sebenarnye ni wallapaper pc kat opis aku..gamba tuh bkn aku yg letak, x suka pun kalau leh nak wat wallpaper gmba passport aku tp malu plak nak wat kat pc ofis ni..laptop plak tggl kat klang hehe..

-3-
adakah anda rasa anda HOT?
tidak..
dr dulu saye adalah seorg yg COOL hehe

upload gambar kegemaran anda


kenapa anda suka gambar ini?
sy suke gmba ni sbb mereka2 ni la pelengkap idup saye..muahhh
i luv u all so much..
de lg 1 pic yg aku suke, gmba konvo aku ngn Mr X yg di amik di studio tp x leh upload la sorry..hehe

bilakah kali terakhir anda makan pizza?
tak ingat tapi baru lagi..
kalau tak silap mak wok yang beli

lagu terakhir yang anda dengar?
cinta pantai merdeka by tropica
ofismate aku yg psg hehe giler jiwang

apa yang anda buat selain buat tag ini?
1) check email
2)
chatting
3) jobstreet hehe


-4-
senaraikan 5 hadiah yang anda impikan dan alasan terhadap pilihan tersebut?
1) pakej haji tuk 9 org
hadiah tuk my beloved family

2) pakej percutian
dah lame tak g bercuti ngan family..kalau boleh nak melancong kat luar negara plak hehe
3) Rumah

nak rumah besar tuk my future family hehe
4) Sony Ericsson Idou

hp ni fuction die lbh ke camera..8 MP giler syok
5) Duit

leh la penuhi impian2 aku

5 impresi kepada orang yang diminati
1) matured
2) bertanggungjawab

3) encem hehe
4) high self confidence
5) berpengetahuan luas..sbb tue suke membebel hehe sori


5 ciptaan yang paling disukai
sume2 ciptaan Allah

5 perkara yang dibenci
1) dipakse makan
2) org kacau tym aku tidur
3) tak cukup tido

4) dirty place
5) gaduh


-5-
Saya takkan hidup tanpanya
1) parent
2) nyawa

3) God

apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
air ribena hehe tiap2 ari aku beli cedap2

dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Garden or 5 stars hotel hehe

berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
forever

adakah anda dilamun cinta?
yuppie..

dimanakah restorans terakhir kamu makan malam?
Bangi Kopitiam

namakan buku terakhir kamu beli buku
Suami soleh idaman setiap isteri hehe beli kat pwtc khas tuk Mr X

apakah nama penuh kamu?
Shazwani bt Mohamed Mukhtar

kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
both..

sebutkan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup
nabi Muhammad S.A.W

Adakah kamu mencuci pakaian kamu sendiri?
of cos la hehe alahh msk dlm washing machine je

tempat yang paling seronok kamu mahu pergi
Genting Highland,Pulau Sipadan, Bali

pelukan atau ciuman?
both hehe gatai

butirkan 5 perkara orang yang tag kamu
1) my sis (no.3)
2) sgt garang
3) bf die kte penah jmp siap blnje
McD lagik hehe
4) umo 20 tp da gatai nak kawen hehe
5) study kat UMT ganu, berjiran ngn makcik gem0k 69 hehe


5 perkara yang amat saya gilai
1) sleep
2) shooping

3) dating
4) loving
5) working hehe yeke??


5 perkataan yang sering diucapkan
1) oo..mak nenek ko!!
2) bese je
3) da smpi uma msg ek

4) hehe
5) Allahuakbar


5 buah buku yang paling terbaru di baca
dah lame tak baca buku..saye malas hehe

5 perkara yang saya pelajari tahun lalu
1) LOVE is CINTA
2) CCNA
3) CELCOM systems
4) belajar how to be career women
5) Apa itu lelaki?hehe


Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
Wanyie
sbb tue name samaran sayep dlm friendster..actually Wani so nak lebih unik jadila cam tu

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
www.blogger.com/wanyie.. gune name samaran je

Apakah method penulisan dalam blog anda?
macam2 ada

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
belum pernah lagik

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
menarik..sesuai tuk golongan remaja hehe


TAMAT SUDAHHH !!!

1 comment:

Anonymous said...

thniah!!!
anda tlh berjye mnyiapkan tag tersebut..
haha..