Sunday, May 24, 2009

Genting Highland

Semalam after keje aku ngn Mr X g makan kat kopitiam..adehh lupe plak name kopitiam tue tp agak femes la sbb aku byk kali tgk kopitiam tue dalam drama2 melayu..kalau tak silap dalam drama matahari tv3 tuh pun ade..aku n die order mee kari special rase biasa je, harge pun tak mahal sangat wlpn kopitiam tue kire high class la gak..walaupun pg tuh aku da makan 2x tapi aku nak makan gak huahuahuaa sbb tuh aku semakin membesar skrg hehe Mr X jgn complen banyak2 ek hehe pas makan ktrg g genting huahuahua mule2 ingat nak nek smpi bwh genting tue je kat R&R tp tak nampak pun genting tuh, bosan plak so pe lagi yehaaa Mr X bw smpi naik atas..Wahhhh, xcited giler aku tapi tak pergi main pun..jalan2 jap kat citu sbb mase tak menginzinkan hehe cedihnye dpt cuci mate je memang tak puas pun..dengan hati yang cedih aku pun berangkat pulang..uwaaa nak g genting..kepada kawan2 jom la kte g genting beramai-ramai..mesti syiok..Jom2..

p/s : lupe plak nak amik gmba tym kat genting tuh..da lame tak ber'fotogedik' hehe

1 comment:

Anonymous said...

hehe..
cian ko..
xckp mase ke mr x 2 nk tggu time hanimoon t..
hahah